نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوسی ها بازیکنان خود را می فروشند

یوونتوسی ها بازیکنان خود را می فروشند

لاگازتا امروز اعلام کرد سران يوونتوس برای حفظ پوگبا در اندیشه ی فروش ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی تیم خود هستند و تیم های رئال مادرید و بارسلونا خواهان به خدمت گیری این ستاره هستند.

فلورنتينو پرز بارها و بارها تكرار كرده كه خواهان اين بازيكن است و آماده است تا "موراتا" را وارد این قرارداد كند و همچنين بارسلونا نيز آماده است تا "سانچز" و "آدريانو" كه هر دو از جانب يوونتوس درخواست شده را وارد بند قرارداد كند.

توتواسپورت : یوونتوسی ها در اندیشه ی فروش اوگبونا برای خرید دراگوويچ مدافع تيم دينامو كيف هستند كه متولد سال ١٩٩١ ميلادى است. اين مدافع مي تواند هم در خط دفاع ٣ نفره و هم ٤ نفره در مركز خط دفاع بازى كند و هم مي تواند در دفاع ٤ نفره در سمت راست خط دفاعى بازى كند، پس به اين ترتيب اين بازيكن در چند نقطه خط دفاعى توانایی بازی کردن را دارا می باشد.

در فصل گذشته اين بازيكن به مبلغ ١٠ م يورو از تيم بازل به دينامو منتقل شده، اين بازيكن در ليگهاى اتريش و سوئيس و اوكراين بازى كرده و ميخواهد بازى در ليگها و جامهاى معتبرتر اروپا را تجربه كند، دراگوويج تنها بازيكنى نيست كه يووه به دنبال او هست، يووه همچنين بدنبال "پاليتا" از پارما و "گاراى" از بنفيكا و "رانوكيا" از اینتر نيز می باشد. با وجود اينكه رانوكيا به پيوستن به تيم ناپولى نزديك شده اما ماروتا به دنبال او هست، يوونتوس همچنين مي خواهد كه در كنار اوگبونا يكى ديگر از مدافعان خودش را بفروشد تا پول لازم براى خريد در دست ماروتا باشد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
احمد رضا نیک اقبال
احمد رضا نیک اقبال«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: